УПШ № 1 є державним навчальним закладом, що об’єднує дошкільну та початкову ланки освіти: 7 дошкільних груп та 5 класів початкової школи.
В закладі виховуються та навчаються діти віком від 2-х до 10 років.

Картинки по запросу линеечки ромашки

ЗАВДАННЯ НА НАВЧАЛЬНИЙ РІК ТА ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД

ЄДИНА НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА УПШ № 1
НА 2023/2024 н.р.:

«Оновлення змісту, форм та методів організації освітнього процесу в контексті вимог Нової української школи»

ЗАВДАННЯ:

1. Підвищити якість та результативність природничо-математичної освіти шляхом використання інтегрованого, діяльнісного та компетентісного підходів.
2. Створити умови для успішного соціально-емоційного розвитку здобувачів освіти засобами гри.
3. Забезпечити організацію та підтримку безпечного освітнього простору в закладі освіти в умовах війни.

Інструктивно-методичні рекомендації «Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період»

Інструктивно-методичні рекомендації «Про організацію фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період»

Основна освіта в УПШ № 1

Освітньо-виховна робота з дошкільниками проводиться за Програмою розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі" (нова редакція).
Шкільний підрозділ Уманської початкової школи № 1 працює за Державним стандартом початкової загальної освіти.

Додаткові послуги

Розвиток творчих здібностей вихованців УПШ №1 здійснюється шляхом їх залучення до роботи гуртків та секцій за інтересами:
у дошкільників:
- «Акробатичний гурток»
- «Маленький художник»,
- «Місіс Англісіс»,
- «Вокальний»,
- «Хореографічний»;
у школярів:
- «Акробатичний гурток»,
- «Вокальний»,
- «Хореографічний»,
- «Туристичний»,
- «Плетіння з бісеру»,
- «Настільний теніс».

/Files/images/акроба.JPG

УПШ № 1 являє собою заклад, який реалізує принцип безперервності та наступності в освіті, сприяє набуттю вихованцями життєвої компетентності через зв'язок з іншими соціальними інститутами:
* Станція юних туристів
* Тенісний клуб «Колос»
* ДЮСШ
* Будинок дитячої та юнацької творчості
* УДПУ, педагогічний коледж
Пріоритетні напрями роботи УПШ № 1:
● всебічний, гармонійний розвиток вихованців
● виховання фізично, духовно, соціально, психічно здорової особистості.

З 2006 року УПШ № 1 є Школою сприяння здоров’ю, що забезпечує:

- комплексний моніторинг стану здоров’я вихованців
- оптимальну рухову активність дітей протягом дня
- повноцінне та збалансоване триразове харчування
- формування мотивації на здоровий спосіб життя
- комплекс профілактично-оздоровчих заходів
- корекційно-відновлювальну роботу з дітьми
- організацію здоров’язберігаючого освітнього простору З цією метою в закладі двічі на тиждень веде прийом дільничний лікар-педіатр
Функціонують:
- три санаторних групи
- медичний, процедурний кабінети
- масажний кабінет- логопедичний пункт
- їдальня.
Використовується система оздоровчих та здоров’язберігаючих технологій:
- оздоровчий та лікувальний масаж
- ультрафіолетове опромінення зева, носа
- загартування ризьким методом- віброгімнастика
- точковий масаж- імунна гімнастика
- ЛФК- пісочна терапія
- дихальна гімнастика за О. Стрельніковою та інші.

Ми – за здоровий спосіб життя!

УПШ є профільним центром по впровадженню розвивального навчання за методикою М. Нікітіна, на базі закладу створено експериментальний майданчик обласного рівня; працює 2 творчих групи; 3 методичних об’єднання; ШПМ; ШППД.

Профільний центр «Сходинки»

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Дозвольте відрекомендуватися …

Із самого народження людина прагне вгору, від самого простого – до самого складного, від зрозумілого всім – до зрозумілого лише небагатьом. Крок за кроком, сходинка за сходинкою маленька людина піднімається по цій нескінченій низці східців на сходах життя. Дитячий профільний центр «Сходинки» - це маленький будинок для дітей і батьків, в якому панує атмосфера добра, тепла та впевненості, а також атмосфера співробітництва батьків, дітей та педагогів. Тут кожен знаходить розуміння, підтримку, однодумців, шляхи і способи вирішення питань з розвитку, виховання та навчання дітей, розвивається як особистість.
Наша мета – не просто вказати шлях і розказати як обійти перешкоди, ми допомагаємо дітям піднятися як можна вище по сходам їхнього розвитку, знань та вмінь. Наша мета – не підготовка вундеркіндів, а створення міцної бази для розвитку кожної дитини. Адже дитина повинна бути успішною і її успіх повинні бачити всі!
/Files/images/2012_rk/CIMG2975.JPGСаме творчі ігри Нікітіна дозволяють кожній дитині піднятися до «стелі» своїх можливостей, де розвиток буде найбільш успішним. В розвиваючих творчих іграх Нікітіна – в цьому і полягає їх головна особливість – вдалося об’єднати один із основних принципів навчання «від простого до складного» з дуже важливим принципом творчої діяльності – «самостійно за здібностями».
/Files/photogallery/799/CIMG2969.JPGЦе поєднання дозволяє вирішити в грі зразу декілька проблем, пов’язаних із розвитком творчих здібностей:
- ігри Нікітіна можуть стимулювати розвиток творчих здібностей з самого раннього віку;
- завдання-сходинки ігор Нікітіна завжди створюють умови для випереджувального розвитку;
- дитина розвивається найбільш успішно, якщо вона кожен раз самостійно робить спроби самостійно вирішити максимально складні для неї завдання;
- ігри Нікітіна можуть бути дуже різноманітні за своїм змістом і, крім того, вони створюють атмосферу вільної і радісної творчості;
- граючи в ігри Нікітіна, мамиі і тата непомітно для себе набувають дуже важливе вміння – не заважати дитині самій мислити і приймати рішення, не робити за неї те, що вона може і повинна зробити сама.
/Files/photogallery/799/CIMG2959.JPGЦі п’ять положень відповідають всім п’яти основним умовам розвитку здібностей. Саме завдяки цьому, ігри Нікітіна створюють своєрідний мікроклімат для розвитку творчих сторін інтелекту; розвивають різні інтелектуальні якості: увагу, пам’ять, особливо зорову, вміння знаходити залежності і закономірності, класифікувати і систематизувати матеріал, здібність до комбінування, тобто вміння створювати нові комбінації з деталей, предметів, вміння знаходити помилки і недоліки, просторову уяву, здатність передбачати результати своїх дій. Поєднання цих якостей складає те, що називається кмітливістю, винахідництвом, творчим складом мислення, яке стане у нагоді дитині протягом дорослого життя.
Профільний центр пропонує розвиваючі програми «Сходинки до творчості» (за методикою Б. П. Нікітіна) для дітей 1,5 – 6 років:
- Програма раннього розвитку (діти від 1,5 до 3-х років);
- Програма розвитку дошкільників (від 3-х до 6-ти років).
- Консультативний блок.
- Семінари і тренінги для батьків.

З 2012 року УПШ № 1 є опорним центром у місті з впровадження інноваційних технологій.

ПРОГРАМА ОПОРНОГО ЦЕНТРА З ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ "ІННОВАТИКА +"

Програма опорного центра з впровадження інноваційних технологій «ІННОВАТИКА+» розроблена педагогічним колективом НВК № 1 на період з 2012 по 2015 р. та спрямована на створення сприятливо-стимулюючих умов для інноваційного розвитку закладу, регулювання процесу інноваційної діяльності педагогів, зростання рівня їх педагогічної майстерності, культури, мислення, світогляду, популяризації інноваційного досвіду роботи серед освітянської спільноти міста. Створити інноваційне середовище в закладі, в якому б кожна дитина розвивалася, розкриваючи свій безмежний потенціал – ось пріоритетне завдання програми роботи опорного центру «ІННОВАТИКА+». Провідною ідеєю програми є розвиток особистісних здібностей педагогів та вихованців УПШ.
Інноваційна програма визначає мету, завдання, об’єкти, зміст, учасників та прогнозовані результати інноваційної діяльності закладу.

НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА СТВОРЕННЯ ПРОГРАМИ:

- Конституція України;
- Конвенція прав дитини;
- Національна доктрина розвитку освіти;
- Державна цільова комплексна програма «Учитель»;
- Закон України «Про освіту»;
- Державний стандарт початкової загальної освіти;
- Базовий компонент дошкільної освіти в Україні;
- Закон України «Про інноваційну діяльність»;
- Положення «Про експериментальний загальноосвітній навчальний заклад».

МЕТА ПРОГРАМИ

Створення єдиного інноваційного простору в умовах модернізації дошкільної та початкової освіти, забезпечення ефективного розвитку інноваційних процесів в УПШ.

ЗАВДАННЯ

- удосконалити систему управління закладом в режимі інноваційної діяльності (створити інноваційну структуру управління);
- підвищити рівень науково-методичного та матеріально-технічного забезпечення в НВК щодо впровадження інноваційних технологій;
- створити інформаційно-освітнє інноваційне середовище в закладі;
- об’єднати зусилля батьківської громади, педагогів, соціальних партнерів НВК у абезпеченні оптимальних умов для інноваційної освітньої діяльності в закладі.

ПРИНЦИПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ

- актуальність;
- варіативність;
- науковість;
- цілісність;
- послідовність;
- систематичність;
- логічний зв’язок;
- конструктивність;
- віртуалізація (використання ІКТ).

ОБ'ЄКТИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Об’єктами інноваційної діяльності є наступні інноваційні технології (продукти):
- Альтшулер Г., «Теорія розв’язання винахідницьких завдань (ТРВЗ)»;
- Амонашвілі Ш., Сухомлинський В. «Гуманна педагогіка»;
- Білан О. І. «Навчання дітей старшого дошкільного віку розповідям за схемами-моделями»;
- Воскобович В. «Казкові лабіринти гри»;
- Гавриш Н., «Розвиток мовленнєво-творчої діяльності дошкільників», «Художнє слово і дитяче мовлення», «Інтегровані заняття»;
- Гензерг Й., «Ігрові технології навчання»;
- Доман Г., «Гармонійний розвиток дитини»;
- Дьюї Дж., «Метод проектів (проектна технологія)»;
- Єгорова Н. «Вчіться фантазувати»;
- Зайцев М. О., «Навчання дітей ранньому читанню»;
- Занков Л. В., «Розвивальне навчання»;
- Кудрявцев Т. В., Матюшкін А. М., «Технологія проблемного навчання»;
- Кюізенер Х., «Палички Кюізенера»;
- Лещенко Л., «Слухання музики за Базовою програмою «Я у Світі»;
- Логачевська С., «Диференційоване навчання»;
- Митник О., «Логіка»;
- Нікітін Б. П., «Сходинки творчості або розвиваючі ігри»;
- Пометун О., «Технологія інтерактивного навчання»;
- Пропп В. Я., «Карти Проппа»;
- Савенков О. І., «Дитяче дослідження як метод навчання старших дошкільників»;
- Стеценко І., «Навчальний розвивальний курс «Логіки світу»;
- Стрєльнікова О., «Дихальна гімнастика»;
- Торренс П., «Технологія креативної освіти»;
- Тютюнікова Т. «Елементарне музикування з дошкільниками»;
- Інші новації, що поповнять «Інноваційний банк» закладу.

Кiлькiсть переглядiв: 1942

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.