Етичний кодекс учасників освітнього процесу ПШ № 1

І. Для учнів

1.1. Учні ПШ № 1 мають бути організованими, свідомими, турботливими та відповідальними, поважати права інших і робити свій внесок у загальне благо.

1.2. Учні мають вчитися вирішувати конфлікти, використовуючи позитивні стратегії задля отримання виграшних результатів.

1.3. Наслідки за недотримання очікуваної поведінки можуть відрізнятися в кожній окремій ситуації для кожного окремого учня.

1.4. ПШ буде використовувати ряд заходів, орієнтованих на зміцнення позитивної поведінки і допомоги учням у визначенні правильного вибору.

1.5. Учні мають уважно працювати у класах під час уроків та не заважати іншим.

1.6. Учні не можуть відмовлятися від виконання завдань, які ставить учитель.

1.7. Якщо з’являється нагальна потреба вийти, або випити води, це можна зробити лише з дозволу вчителя.

1.8. Під час перерв учні мають поводитись обережно.

1.9. Бігати на перервах дозволяється на вулиці,але так, щоб не зашкодити учню або його оточенню.

Пропуск занять

1.10. Протягом відсутності у школі учень може навчатися дистанційно.

1.11. Учень, який був відсутній у школі з причини хвороби до 10 календарних днів може відвідувати ПШ без надання довідки від лікаря.

1.12. Учень, який був відсутній у школі з причин хвороби більше 10 днів має обов'язково надати відповідну довідку від лікаря з рекомендаціями щодо навантаження на уроці фізичної культури з вказаним терміном.

1.13. Якщо учень неспроможний відвідувати школу в будь-який день через хворобу або забудь-яких інших причин з відома батьків, необхідно надати відповідну заяву від батьків перед початком навчального дня.

1.14.У разі пропусків 10 навчальних днів без поважної причини питання розглядатиметься на педагогічній раді.

Пунктуальність

1.15. Учні зобов’язані приходити на навчання вчасно: не пізніше 07:50, а о 08:00 має бути в класі,повністю готовим до початку уроків.

1.16. Під час перерв учні повинні впорядковувати свої справи, щоб приходити на уроки вчасно.

Самостійність

1.17. Учні самостійно роздягаються і готуються до уроку та збираються на прогулянку або додому, щоб стати більш самостійними та відповідальними.За потребою, просять допомоги у педагогів.

Шкільна форма

1.17. Шкільна форма не є обов’язковою в ПШ № 1.

1.18. Кожен учень ПШ повинен дотримуватись офіційно-ділового дрес-коду, мати охайний вигляд та змінне взуття.

1.19. Для уроків фізкультури кожен учень має одягати спортивну форму.

Не дозволено приносити до школи

1.20. Не дозволено приносити до ПШ небезпечні речі: піротехнічні вироби, шкідливі речовини, колючі, ріжучі предмети.

1.21. На території школи заборонені будь-які фінансові операції між учнями. Виключення складають шкільні економічні та благодійні проекти.

1.22. До ПШ не дозволено приносити свої страви.

1.23. Спортивне знаряддя (ролики, скейти, тощо) не можна використовувати на території ПШ під час освітнього процесу.

1.24.Учням не дозволено приводити/приносити тварин.

Персональні речі, гаджети

1.25. Учні несуть відповідальність за зберігання власних мобільних телефонів та інших персональних речей.

1.26. Користуватися телефоном на уроці заборонено.

1.27. Якщо це правило порушується, то дитина має здати телефон на зберігання вчителю до закінчення уроку.

1.28. Усі необхідні дзвінки дитина може здійснити з телефону в присутності вчителя.

Матеріальна відповідальність

1.29. Учням заборонено пошкоджувати шкільне майно.

Порушення

1.30. Вступаючи до ПШ № 1 учні та батьки погоджуються виконувати правила та несуть відповідальність за їх невиконання.

1.32. Незначні порушення

Незначні порушення — це ті, які не несуть небезпеки для життя і здоров’я, але негативно впливають на атмосферу в класі: порушення шкільних правил, знущання, дражнення, приниження, глузування, ненормативна лексика, жбурляння предметами, грубість, агресивна поведінка, неповага, обман, фальсифікація, плагіат, зухвала поведінка, опір педагогам, нецільове використання електроніки, комп’ютерів, Інтернет, публічний показ прихильності,зневага учнівських обов’язків, недотримання правил безпеки.

Можливі наслідки незначних порушень

  • Навчання відповідальності за свої дії.
  • Навчання альтернативному вибору, який матиме позитивні результати.
  • Написання пояснювальної записки (Think paper).
  • Витримка часу (тайм-аут).
  • Виховна розмова з класним учителем.
  • Написання листа вибачення.
  • Перерозподіл привілеїв.
  • Затримання після занять.
  • Спілкування з батьками по телефону, листуванням або персональна зустріч.
  • Консультація шкільного психолога.
  • Видалення з класу (під наглядом дорослих).
  • Зустріч учня з директором.

1.33. Значні порушення

До таких відносяться: залякування (утому числі в інтернеті), загроза фізичним насильством, заподіяння шкоди іншим у результаті бійки, дискримінація, расизм, сексизм, крадіжки, вимагання, вандалізм, загроза заподіяння шкоди, володіння порнографічними матеріалами та інші серйозні порушення.

Можливі наслідки значних правопорушень

  • Негайна персональна зустріч із батьками.
  • Укладання з учнем поведінкового контракту.
  • Відшкодування збитку шкільного майна.
  • Передача справи на розгляд відповідних органів влади (поліція, прокуратура).

ІІ. Для батьків

2.1. Батьки мають знати правила для учнів та сприяти їх виконанню.

2.2. Батьки повинні вчити дітей вирішувати конфлікти, використовуючи позитивні стратегії задля отримання виграшних результатів.

2.3. Якщо дитина захворіла, батьки можуть допомогти організувати їй дистанційне навчання.

2.4. Батьки несуть відповідальність за відвідування дітьми школи.

2.5. У разі відсутності учня на уроці (уроках) батьки мають повідомити про це вчителя перед початком навчального дня та підтвердити причину відсутності заявою.

2.6. Якщо дитина відсутня більше 10 днів по хворобі, батьки мають надати відповідну довідку від лікаря.

2.7. Батьки мають забезпечити вчасний прихід дитини до школи: не пізніше 07:50, а о 08:00 учень має бути в класі,повністю готовим до початку уроків.

2.8. Батьки забезпечують дотримання дитиною офіційно-ділового дрес-коду на уроках, наявність змінного взуття, спортивної форми.

2.9. Батьки слідкують за тим, які речі дитина бере до школи та не мають претензій щодо їх пошкодження.

2.10. Батькам заборонено телефонувати дітям під час уроків.

2.11. Батьки матеріально відповідальні за пошкодження шкільного майна дитиною.

2.12. Батьки не заперечують проти використання викладених у п.32-33 дій педагогів у разі порушень учнем правил поведінки.

2.13. Забирати дітей можуть батьки або довірені особи, вказані в заявах. Учні можуть вийти зі школи самостійно, якщо у вчителя/вихователя є відповідна заява, написана батьками.Задля безпеки ваших дітей заяви, висловлені усно чи телефоном, не приймаються.

ІІІ. Для педагогів

3.1. Педагоги мають приходити на роботу вчасно: за 10 хвилин до початку уроків/занять.

3.2. Педагоги повинні дотримуватись офіційно-ділового дрес-коду, мати охайний вигляд та змінне взуття.

3.3. Педагоги несуть відповідальність за зберігання власних мобільних телефонів та інших персональних речей.

3.4. Педагогам користуватися мобільним телефоном на уроці заборонено, якщо цього не потребують обставини (тема уроку, надзвичайний випадок, потреба зробити фото).

3.5. Педагоги мають вирішувати конфлікти між учнями, батьками, використовуючи позитивні стратегії.

3.6. Поведінка педагогів на території закладу має бути взірцем для учнів.

Кiлькiсть переглядiв: 183

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.