Засідання міського методичного об’єднання вихователів груп подовженого дня
Відповідно до плану роботи відділу освіти на 2018/2019 навчальний рік 01 лютого 2019 року на базі Навчально-виховного комплексу № 1 «Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад І ступеня» (директор Кривда В.М.) відбулося засідання міського методичного об’єднання вихователів груп подовженого дня у формі семінару-практикуму з проблеми «Педагогіка партнерства у роботі групи подовженого дня в умовах впровадження концептуальних засад Нової української школи».
Метою засідання було поглиблення знань педагогів про форми і методи роботи для розвитку творчої сомоорганізації молодших школярів, удосконалення фахової майстерності, активізація творчого потенціалу вихователів ГПД через взаємообмін і взаємозбагачення досвідом роботи.
Відкрила роботу семінару-практикуму та розкрила основні аспекти проблеми, що розглядалася, методист з навчально-виховної роботи методичного кабінету відділу освіти Уманської міської ради Осіяненко Н.М.
Актуалізації знань вихователів з проблеми семінару сприяла керована лекція на тему: «Особливості організації освітнього середовища - середовища, що належить дітям», роботу якої організувала та провела вихователь ГПД НВК № 1 Малигіна Н.О.
Підвищенню фахової майстерності педагогів сприяла активна участь вихователів ГПД у роботі майстер-класів з проблем: «Одночасна робота декількох навчальних центрів за заданою темою» та «Предметно - розвивальне середовище ГПД: «Блоки Дьєнеша», «Палички Кюізенера», «Квадрати Нікітіна», «Математичний планшет», які цікаво та змістовно провели вихователі ГПД НВК № 1: Гурза О.В., Колінчак І.В., Лиса Л.В., Малигіна Н.О.
Розширенню теоретичних знань та практичних навичок учасників семінару сприяла презентація «Створення спільноти у групі продовженого дня. Робота учнівського самоврядування», яку підготувала та представила вихователь ГПД НВК № 1 Лиса Л.В.
Логічним завершенням семінару-тренінгу стали огляд предметно -розвивального середовища групи подовженого дня та виставка методичної літератури з означеної проблеми.
Коментарi