«Тиждень педагогічної майстерності» серед педагогів дошкільної та шкільної ланок НВК

Організатор:
Новіцька Л.І.
Дата початку:
24.04
Дата завершення:
28.04
Час початку:
09:00
Час завершення:
12:00
Місце проведення заходу:
НВК №1
Опис:

ПОЛОЖЕННЯ
про організацію та проведення «Тижня педагогічної майстерності» серед педагогів дошкільної та шкільної ланок НВК

І. Мета і завдання:
Мета: створення сприятливих умов для запровадження ІКТ як засобу підвищення ефективності навчально-виховної роботи в закладі.
Завдання:

- показати можливості застосування ІКТ в процесі проведення різних форм навчально-виховної роботи: занять, уроків, спостережень, бесід, індивідуальної роботи тощо;

- стимулювати педагогів до ґрунтовного оволодіння мультимедійними засобами навчання;

- підготувати педагогічних працівників до активного використання ІКТ в особистій освітній практиці;

- створювати умови для оптимального розвитку педагогічної творчості;

- популяризувати кращі педагогічні здобутки та поширювати перспективний педагогічний досвід в сфері ІКТ;

- підвищувати рівень педагогічної майстерності різних категорій педагогічних працівників;

- сприяти організації самоосвіти педагогів з проблеми використання мультимедіа;

- підвищувати результативність навчально-виховної роботи як наслідок професійної майстерності педагогів;

- поповнювати банк розробок навчально-виховних заходів з дошкільниками та учнями.

ІІ. Термін проведення: 24-28.04.2012 року.
ІІІ. Умови та порядок проведення:

1. У тижні педагогічної майстерності приймають участь всі педагоги.

2. На колективний перегляд представляються різні форми роботи з дітьми відповідно до теми Тижня: «Оптимізація освітньої роботи засобами ІКТ»

3. Відкриті заходи проводяться за попередньо складеною програмою.

4. Згода кандидата на проведення певного заходу обов’язкова.

5. Вік учасників не обмежується.

IV. Вимоги до учасників Тижня педагогічної майстерності:

1. Дотримання санітарно-гігієнічних правил, ТБ при користування комп’ютером (ноутбуком), іншими ТЗН.

2. Дотримання вимог щодо створення електронної презентації.

3. Психологічна та педагогічна грамотність (знання основ сучасної педагогічної та вікової психології, педагогіки).

4. Знання програмових завдань та методик виховання і навчання.