ШАНОВНІ БАТЬКИ!

У зв'язку з карантином ми пропонуємо Вам цікаві завдання та вправи для дітей за темами:
1. " ТАТО, МАМА, Я І ВСЯ МОЯ СІМ'Я".
2. "МІЙ ВНУТРІШНІЙ СВІТ".
3. "Зелене диво землі"
4. "Людина і природа"
Усі завдання на час карантину будуть викладені на цій сторінці за розділами Програми розвитку та виховання дітей дошкільного віку, а саме:
  1. Художня література.
  2. Математика.
  3. Розвиток мови.
  4. Ознайомлення з природою та навколишнім світом.

До кожного завдання буде розміщено картку-додаток, яку можна буде роздрукувати для занять з дитиною. Бажаємо здоров'я та успіхів Вам і малюкам!

1. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА

травень
  • розкажіть дитині про те, що у травні люди святкують "День матері". Запропонуйте вивчити вірш за схематичними малюнками

/Files/images/19_20/SCN_0326-e1511725556770.jpg

КВІТЕНЬ
  • запрпонуйте дітям послухати оповідання В. Сухомлинського "Краплинка роси". Прочитайте ще раз та попросіть дитину переказати його за картинками.
/Files/images/19_20/85165295_2222864734675831_3943342223306784768_o.jpg
/Files/images/19_20/83887606_2222864694675835_7504355206772031488_o.jpg
  • почитайте дитині оповідання В. Сухомлинського "Квітка сонця" та поставте запитання за текстом оповідання. Запропонуйте дитині переказати його за малюнками.

/Files/images/19_20/FB_IMG_1586959586199.jpg

/Files/images/19_20/FB_IMG_1586959589915.jpg

БЕРЕЗЕНЬ
  • запропонуйте дитині вивчити напам'ять вірш М. Познанської "Правда ж, мамо, я великий?", використовуючи картку-схему (див. дод.) Поговоріть з малюком про героїв твору, вчіть елементарно визначати його тему та встановлювати відповідність назви твору темі. Запропонуйте дитині оцінити свої якості.

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/1.jpg

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/2.png

  • Почитайте дитині вірш Г. Бойка "Вереда". Запропонуйте їй визначити героїв вірша, їх вчинки і якості. Вчіть дитину знаходити рими у тексті вірша..

ВЕРЕДА


Мала мама одинця, Одинця-Мазунця .Мамі з ним була біда: Одинець був ВЕ-РЕ-ДА. Вереда вередував, Всім спокою не давав:І бабусі,Й тьоті Ірі,І сусідам по квартирі.
Навіть котику-Воркотик уМалому Від плачуТікать доводиться Із дому.
А горобчики СміютьсяУ садах!— Цвір-цвірінь !Уже проснувся ВЕ-РЕ-ДА!
Ось у ліжку Він сидить,В стінку стука:— Мамо, йди!Іди Сюди! Візьми на руки!
Хлопець дригає ногами,Обливається сльозами І подушку обніма:— Ма! Ма! Ма!
Стала мама Умивать Одинця, —Репетує Мазунець Без кінця!
Кулачками тре він очі:— Я вмиватися не хочу! Теплої води нема !Ма! Ма! Ма!
Мама мило Червоненьке Узяла, Вереду свого Вмивати Почала.
Знову плаче: — Я не хочу! Ой, заходить мило в очі!Ти намилюєш Дарма. Ма! Ма! Ма!
Стала мама Вереду Утирать,Вереда давай Ще дужче Кричать.Він до лоба приклада кулачок:— Ой, колючий рушничок, Рушничок! Наче голки, Бахрома.Ма! Ма! Ма!
Мама супу Із каструлі Налила,Мама ложку Вередул іПодала.
— Нащо ложка? Забери ти! Хочу суп з тарілки пити! —І руками обома Він тарілку підніма. Ма! Ма! Ма!
Тут за шию Потекло —Гаряче! Верещить він:— Ой, пече! Ой, пече!
Як затупає ногами Та до мами із сльозами:— Суп гарячий...Їж сама!Дай того... чого нема! Ма! Ма! Ма!
От бабуся Вже зайшла до кімнати, Булку з маком Принесла Для внучати.
— Я не хочу їсти так! Виберіть із булки мак! Чом варення в ній нема? Ма! Ма! Ма!
Вереда Усе кричить, Не змовка:— Ви з вареннячком Спечіть Пиріжка!
Я з варенням хочу їсти,Та щоб був пиріг без тіста,Тільки начинка сама! Ма! Ма! Ма!
Стала мама Одягать Вереду,Вереда Галасувать:— Не піду!
Хочу дома я сидіти! Вже набридло мені літо!Хочу, щоб була зима! Ма! Ма! Ма!
Мама слоника Купила Заводного. Вереда Горла щосили:— Не такого!
Я не хочу заводного!Ти купи мені живого,Із ногами чотирма! Ма! Ма! Ма!
Він із мамою Гуляв У саду. Хто проходив —Впізнавав Вереду.
Знов розплакався синочок:— Мамо! Хочу в дитсадочок, Гратись з дітками всіма! Ма! Ма! Ма!
А йому Відповіли Малюки:— Ну, навіщо Вереда Нам такий?Ні, не візьмемо тебе Ми сюди:В дитсадочок Нам не треба ВЕ-РЕ-ДИ!

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/ВЕРЕДА.jpg

2. МАТЕМАТИКА

травень
  • запропонуйте дітям розглянути картинку, назвати цифру та вставити пропущену.

/Files/images/19_20/FB_IMG_1585229923904.jpg

  • повправляйте дітей у лічбі та попросіть дитину визначити кількість зображених предметів та намалювати у кружечках віповідну кількість крапок

/Files/images/19_20/lQioQvFUlOc.jpg

/Files/images/19_20/MikKeIPRT0I.jpg

  • попростіть дитину роздивитися картинку, назвати геометричні фігури, знайти їх та розфарбувати відповідним кольором

/Files/images/19_20/94740027_1431617023701228_6614656781559791616_n.jpg

  • попросіть дитину визначити, що знаходиться зліва, а що справа

/Files/images/19_20/FB_IMG_1587620771275.jpg

/Files/images/19_20/FB_IMG_1587620774444.jpg

квітень
  • повправляйте дітей у лічбі та розрізненні цифр, розповідаючи невеличку історію:

/Files/images/19_20/Безымянный1.png

/Files/images/19_20/Безымянный.png

/Files/images/19_20/Безымянный2.png

  • покажіть дитині наступну картинку, дайте пару хвилин для того, щоб уважно вона її роздивилася та запропонуйте скопіювати доріжку.

/Files/images/19_20/FB_IMG_1585227859055.jpg

/Files/images/19_20/FB_IMG_1585227865278.jpg

  • котик сховався у геометричних фігурах. Запропонуйте дитині роздивитися та назвати геометричні фігури.

/Files/images/19_20/Безымянный3.png

березень
  • закріпіть з дітьми цифру 9 та навички лічби в межах 9

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/9.png

  • розкажіть дитині, що довжину предмета можна виміряти, використовуючи умовну мірку (лічильну паличку, олівець), нехай дитина повторить декілька раз це словосполучення.

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/10.png

  • закріпіть з дитиною назви днів тижня та їх послідовність.

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/11.png

  • запропонуйте дитині роздивитись малюнок та назвати геометричні фігур зліва та знайти їх справа.

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/12.png

  • роздрукуйте картку та попросіть дитину повторити малюнок.

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/Повтори малюнок.png

  • запропонуйте дитині розставити значки відповідно до цифр.

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/Розстав значки у відповідності з цифрами.png

  • попросіть дитину роздивитися картинки та знайти закономірність і домалювати, що пропущено.

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/Знайди закономірність.png

  • запропнуйте дитині вставити пропущену цифру у намистинки.

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/Встав пропущену цифру.png

  • попросіть дитину розв'язати приклад та розмалювати малюнок відповідним кольором.

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/65625993_1332826990215962_6493460110206042112_n.jpg

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/65664901_1332826796882648_3686160663954063360_n.jpg

3. РОЗВИТОК МОВИ

травень
  • вчіть дитину складати складнопідрядні речення із сполучником підрядності "тому що", використовуючи картинки

/Files/images/19_20/FB_IMG_1586604630386.jpg

/Files/images/19_20/FB_IMG_1586604637316.jpg

/Files/images/19_20/FB_IMG_1586604632770.jpg

  • попросіть дитину роздивитися картинки, запитайте, що зображено та яким звуком відрізняються слова. Вчіть дітей чітко виділяти звук у слові

/Files/images/19_20/Рак-лак.png

/Files/images/19_20/Плач-плащ.png

  • вивчіть скоромовки

/Files/images/19_20/FB_IMG_1587621093601.jpg

/Files/images/19_20/FB_IMG_1587621107944.jpg

  • поясніть дітям значення фразеологізмів та попросііть придумати речення з ними.

/Files/images/19_20/FB_IMG_1585222853527.jpg

/Files/images/19_20/FB_IMG_1585222794242.jpg

  • покажіть дитині картинки та попросіть скласти розповідь. Ви починаєте, а дитина продовжує

/Files/images/19_20/Врятувала.jpg

квітень
  • вчіть дитину ставити запитання самостійно та відповідати на нього повним реченням, використовуючи картинки, що подані нижче.

/Files/images/19_20/61850722_2043826755912964_6539571918477983744_o.jpg

/Files/images/19_20/61965801_2043826839246289_3980219332201283584_o.jpg

/Files/images/19_20/62143852_2043826815912958_1550527801386336256_o.jpg

  • ознайомтися із схематичними позначками частин речення (на картинці нижче) та запропонуйте дитині побудувати речення за схемми та скласти невеличку розповідь про те, як ми святкували свято Великодня.

/Files/images/19_20/схеми(1).png

/Files/images/19_20/схеми(25).png

/Files/images/19_20/схеми(26).png

/Files/images/19_20/схеми(27).png

/Files/images/19_20/схеми(28).png

/Files/images/19_20/схеми(24).png

березень
  • розкажіть дітям, що наша мова складається із слів. Кожне слово щось позначає. Проте є слова, які звучать однаково, а позначають різні предмети (омоніми). Розгляньте картку разом з малюком та запропонуйте йому знайти слова, що звучать однаково, але мають різне значення.

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/c1059bf06d594482401fb84e668022fd.jpg

  • запропонуйте дитині допомогти Маші і Саші скласти у шафи предмети, в назвах яких є звук "ш"

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/Ш.png

  • попросіть дитину роздивитися та назвати картинки. Завдання: розфарбувати кружечки біля картинок, що позначають слова із твердим "ш" синім кольором, м'яким - зеленим.

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/ші.png

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/л.png

  • запропонуйте дитині розглянути картки, назвати знайомі букви та вставити пропущені.

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/Риба. Пропущені букви.jpg

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/Встав пропущену букву.jpg

  • запропонуйте дітям визначити звуки у слові та позначити їх відповідними позначками: голосний - кружечком, приголосний однією рисочкою, м'який приголосний - двома рисочками (звуковий аналіз слів).

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/звуковий аналіз.png

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/Звуковий аналіз.jpg

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/Звуковий аналіз 2.jpg

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/звукові будинки.png

  • попросіть дитину скласти розповідь за картинками, визначити, що було спочатку, а що потім.

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/Разом з татом.jpg

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/Братики.jpg

4. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДОЮ ТА НАВКОЛИШНІМ.

травень
  • поговоріть з дитиною, як людина використовує рослини та попросіть роздивитися картинку і назвати що із чого виготовлено

/Files/images/19_20/Що із чого.png

  • розгляньте картинки, назвіть квіти та розмалюйте кружечки відповідним кольором: садові - червоним, польові - жовтим, лісові - зеленим, водні - синім

/Files/images/19_20/FB_IMG_1585733038527.jpg

/Files/images/19_20/FB_IMG_1585733041371.jpg

/Files/images/19_20/FB_IMG_1585733046362.jpg

квітень
  • поговоріть з дитиною про правила природоцільної поведінки в природі

/Files/images/19_20/ОХОРОНА ПРИРОДИ.png

  • запропонуйте дитині розглянути картинки, назвати рослини та їх частини. Розкажіть дитині про те, що дерева бувають плодовими і декоративними. Поговоріть про значення для рослини кожної її частини.

/Files/images/19_20/95220328_521517325421697_5972224300797657088_n.jpg

/Files/images/19_20/95186496_521517415421688_7389697915184218112_n.jpg

/Files/images/19_20/biologiya-9-mezhzherin-159.jpg

/Files/images/19_20/95138149_521517378755025_1535444095286116352_n.jpg

березень
  • запропонуйте дитині розглянути картинку та назвати ознаки весни

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/Ознаки весни.png

  • попросіть дитину назвати пори року та поєднати зображення.

/Files/images/18_19_nr/vasilenko/Поєднай зображення.png

/Files/images/16-17_nr/Лютий 2016 2.png

/Files/images/15-16_nr/vasilenko/Січень 2015.png

/Files/images/19_20/Грудень 2015.png

/Files/images/15-16_nr/vasilenko/Листопад 2015.png

/Files/images/15-16_nr/vasilenko/Жовтень 2015.png

/Files/images/15-16_nr/vasilenko/09.png




Кiлькiсть переглядiв: 339

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.