вересеньжовтень сер

листопад

січень 2015

лютий

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

У ЗВ'ЯЗКУ З КАРАНТИНОМ МИ ПРОПОНУЄМО ВАМ ЦІКАВІ ЗАВДАННЯ ТА ВПРАВИ ДЛЯ ДІТЕЙ ЗА ТЕМАМИ:
" ТАТО, МАМА, Я І ВСЯ МОЯ СІМ'Я".
"МІЙ ВНУТРІШНІЙ СВІТ".
" ЗЕЛЕНЕ ДИВО ЗЕМЛІ".
" ЛЮДИНА І ПРИРОДА".
УСІ ЗАВДАННЯ НА ЧАС КАРАНТИНУ БУДУТЬ ВИКЛАДЕНІ НА ЦІЙ СТОРІНЦІ ЗА РОЗДІЛАМИ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ТА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ, А САМЕ:

1. Математика

2. Художня література

3. Розвиток мови.

4. Ознайомлення з природою та навколишнім світом.

До кожного завдання буде розміщено картку-додаток, яку можна буде роздрукувати для занять з дитиною. Бажаємо здоров'я та успіхів Вам і малюкам!

1. МАТЕМАТИКА

· закріпіть з дітьми цифру 9 та навички лічби в межах 9

1

2

3

4

5

8

розкажіть дитині, що довжину предмета можна виміряти, використовуючи умовну мірку (лічильну паличку, олівець)

6

Це завдання допоможе дитині вивчити базові геометричні форми (прямокутник, квадрат, коло, овал, трикутник). На сторінці геометричні фігури та їхні контури розміщені хаотично. Задача дитини – назвати ці фігури, намалювати кожну з них за цілісним контуром, а потім за основними точками. Далі необхідно розмалювати три однакові фігури в однаковий колір. Це завдання – чудова можливість потренувати дрібну моторику, зорово-моторну координацію,розвинути уважність та спостережливість.

9

- виклади числа від 1 до 10, знайди сусідів чисел

/Files/images/15-16_nr/samoylenko/22.png

- збільш число на малюнку на один та розфарбуй картинку

2

/Files/images/15-16_nr/samoylenko/Безымянный23.png

/Files/images/15-16_nr/samoylenko/45.png

- запиши числа яких невистачає

4

Логічні ігри

6

5

11

12

художня література

· Запропонуйте дитині вивчити напам'ять вірш М. Познанської "Правда ж, мамо, я великий", використовуючи картку-схему. Поговоріть з малюком про героїв твору, вчіть елементарно співвідносити тему вірша з його назвою. Поповніть словник дитини словами на позначення вікових періодів "немовля", "дошкільник", "школяр". Визначте розуміння дитиною поняття "самостійний"

п

· Почитайте Г. Бойка "Вереда". Запропонуйте їй визначити героїв , їх вчинки і якості. Вчіть дитину знаходити рими у тексті.

В

РОЗВИТОК МОВИ
1
2
3
4

розкажіть дітям, що наша мова складається із слів. Кожне слово щось позначає. Проте є слова, які звучать однаково, а позначають різні предмети (омоніми). Розгляньте картку разом з малюком та запропонуйте йому знайти слова, що звучать однаково, але мають різне значення.

1

2

3

4

5

12

21

31

вчіть дитину складати складнопідрядні речення із сполучником підрядності "тому що", використовуючи картинки

1

2

3

4

5

6

7

8

9

8

вчимо скоромовки

1

/Files/images/15-16_nr/samoylenko/FB_IMG_1587648575483.jpg

/Files/images/15-16_nr/samoylenko/FB_IMG_1587648577830.jpg

/Files/images/15-16_nr/samoylenko/FB_IMG_1587648580140.jpg

/Files/images/15-16_nr/samoylenko/FB_IMG_1587648582994.jpg

/Files/images/15-16_nr/samoylenko/FB_IMG_1587648585463.jpg

/Files/images/15-16_nr/samoylenko/FB_IMG_1587648587838.jpg

/Files/images/15-16_nr/samoylenko/FB_IMG_1587648592962.jpg

/Files/images/15-16_nr/samoylenko/FB_IMG_1587648595794.jpg

/Files/images/15-16_nr/samoylenko/FB_IMG_1587648590649.jpg

/Files/images/15-16_nr/samoylenko/FB_IMG_1587648598392.jpg

/Files/images/15-16_nr/samoylenko/FB_IMG_1587648601089.jpg



Кiлькiсть переглядiв: 334

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.