ВИВЧАЙТЕ З НАМИ

Пов’язане зображення

До уваги батьків!
У зв'язку з карантином пропонуємо організувати дистанційне навчання дітей.

Нижче розміщені завдання, ігри, вправи, які допоможуть Вам цікаво та з користю провести час зі своєю дитиною.

Завдання містять відео, ігри, картки, схеми (які можна завантажити на комп'ютер та роздрукувати на принтері), тексти творів, презентації та ін. для занять з дітьми.

Бажаємо здоров'я та успіхів Вам і Вашим діткам!

Пов’язане зображення


Математика для дошкільнят. ОРІЄНТУВАННЯ У ПРОСТОРІ. Розвиваюче відео для дітей українською мовою

Математика для дошкільнят. ОРІЄНТУВАННЯ У ПРОСТОРІ. Розвиваюче відео для дітей українською мовою.


Повчальна казка для дітей. Про жадібних ведмежат. Аудіо казка для дошкільнят українською мовою

Повчальна казка для дітей. Про жадібних ведмежат. Аудіо казка для дошкільнят українською мовою.


Повчальна казка для дітей "А річка глибока?". Аудіо казка для дошкільнят українською мовою

Повчальна казка для дітей "А річка глибока?". Аудіо казка для дошкільнят українською мовою.


Казка про ДРУЖБУ до Дня Захисту Дітей. "Урок дружби". До свята 1 червня

Казка про ДРУЖБУ до Дня Захисту Дітей. "Урок дружби". До свята 1 червня.


День Вишиванки

Вишиванка

Художня література вивчення вірша В. Крищенко" Вишиванка." Вихователь Одеського ДНЗ 9 Наддол Н. А


Мовленнєвий розвиток. СІМ'Я. Дітям про родину. Найдорожчі у світі люди - родина

Мовленнєвий розвиток. СІМ'Я. Дітям про родину. Найдорожчі у світі люди - родина.


Пізнавальний розвиток. МАМА. День Матері. Дітям про маму

Пізнавальний розвиток. МАМА. День Матері. Дітям про маму.


Цікава гра з музкерівником "Чарівний мішечок"

Цікава гра з музкерівником Чарівний мішечок ЗДО №4 м Покровськ


Розумна казочка "Ріпка"

Розвинута малеча. Спосіб: як з казочкою навчити рахувати та логічно мислити!


Логіко-математичні задачі. КУЛЯ. Кількісний та порядковий рахунок. Розвиваюче відео для детей

Логіко-математичні задачі. КУЛЯ. Кількісний та порядковий рахунок. Розвиваюче відео для детей.


Розвиток мовлення. КОМАХИ. Дидактичні ігри для дошкільнят. Відео для дітей про комах

Розвиток мовлення. КОМАХИ. Дидактичні ігри для дошкільнят. Відео для дітей про комах.


Математика для дошкільнят. Логіко-математичні ігри. Цифра і число 3. Математичні задачі для дітей

Математика для дошкільнят. Логіко-математичні ігри. Цифра і число 3. Математичні задачі для дітей.


Розвиток мовлення. Дикі тварини та їх дитинчата. Відео для дітей про лісових тварин

Розвиток мовлення. Дикі тварини та їх дитинчата. Відео для дітей про лісових тварин


Математика для дошкільнят. Орієнтування у просторі. Логіко-математичні задачі для дітей

Математика для дошкільнят. Орієнтування у просторі. Логіко-математичні задачі для дітей.


Математика для дошкільнят. Число та цифра 2. Логіко-математичні задачі. Математика для дітей

Математика для дошкільнят. Число та цифра 2. Логіко-математичні задачі. Математика для дітей.


Мовленнєвий розвиток. СВІЙСЬКІ ТВАРИНИ. Дитинчата домашніх тварин. Про тварин для дітей

Мовленнєвий розвиток. СВІЙСЬКІ ТВАРИНИ. Дитинчата домашніх тварин. Про тварин для дітей.


Пов’язане зображення

Онлайн заняття для дошкільнят "Ми і тварини на карантині"

Запрошуємо всіх, маленьких і не тільки, долучитись до онлайн заняття, яке пройде в рамках освітнього проєкту "Біоетика".
Друзі, 7 травня об 11:00 пройде неймовірна зустріч з найменшими господарями чотирилапих - дошкільнятами.
Також трансляція заняття проходитиме і на Youtube-каналі: https://www.youtube.com/watch?v=CervpXDF0DA&feature=youtu.be
На дітлахів чекає: справжня робота у зоомагазині, віртуальна подорож до домівок домашніх тварин, розгадування "мови" тварин та запальна фізкультхвилинка від наших Гуру Карантину.
Важливо! Рекомендуємо переглядати заняття з ноутбука або комп’ютера (з планшету або телефону буде не зручно).
Давайте проведемо карантин разом!

Онлайн заняття для дошкільнят "Ми і тварини на карантині"

Пов’язане зображення

Канал "ІТ педагог" пропонує цікаві пізнавальні заняття, ігри для ваших дітей, всього декілька хвилин на день - зблизить вас і допоможе з користю провести час.

Посилання на PDF файл для роботи з дітьми шукайте під відео

Презентація "Комахи"

Комахи

Переглянути можна за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=I1Y-t5pH-hc

Тематичний тиждень "Світ комах"

Тематичний Тиждень Світ Комах Для Дітей

Переглянути можна за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=6vfuEKJN2bw

"Що із чого (тематичний тиждень "Живи Земля")

Що із чого (тематичний тиждень Живи Земля)

Переглянути можна за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=_VrrEpNClno

Тематичний тиждень "Живи Земля"

Тематичний Тиждень Живи Земля Для ДІтей

Переглянути можна за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=vsNu5-2EnrM

Тематичний тиждень "Великодній кошик"

Тематичний Тиждень Великдень для дітей

Переглянути можна за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=n1AFmwSwwts

Тематичний тиждень для дошкільників "Космічна подорож"

Тематичний Тиждень Космічна подорож для Дітей

Переглянути можна за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=t6Wnjig8rTQ

Тематичний тиждень для дошкільників. Весна.

Тематичний тиждень Весна

Переглянути можна за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=fyX_6YRgkgE&t=6s

Тематичний тиждень для дошкільників. Дружба.

Тематичний Тиждень Дружба для Дітей

Переглянути можна за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=GjV40SXybRs
Посилання на PDF файл для роботи з дітьми шукайте під відео

Весело та швидко вивчимо вірш "Друзі" за допомогою мнемотаблиці

Весело та швидко вивчаємо вірші в мнемотаблицях.

Дивитися

Пов’язане зображення

Завдання з математики для дошкільнят

можна знайти на сайті https://learning.ua/matematyka/

Завдання з української мови для занять з дітьми

можна знайти тут https://learning.ua/mova/

Пов’язане зображення

Завдання містять ігри, картки, схеми (які можна завантажити на комп'ютер та роздрукувати на принтері), тексти творів, презентації та ін. для занять з дітьми за розділами:
1. Художня література.
2. Розвиток мови.
3. Математика.
4. Ознайомлення з природою та навколишнім світом.
5. Зображувальна діяльність.

Завдання та вправи для дітей за темами:
" ТАТО, МАМА, Я І ВСЯ МОЯ СІМ'Я", "МІЙ ВНУТРІШНІЙ СВІТ".

Пов’язане зображення

Художня література

1. Слухання казки В.Паронової «Як кошеня шукало маму»

Мета. Учити дітей емоційно сприймати зміст казки, співпереживати герою; учити запам'ятовувати дійових осіб і послідовність дій завдяки розігруванню епізодів; збагачувати словник словами-назвами тварин (ворона, мишка, корова, песик, кішка) та прикметниками, які означають якості (мила, хороша, ніжна, добра, ласкава); учити порівнювати тварин за їхніми зовнішніми ознаками, використовуючи слова казки.

/Files/images/19_20/derenvska/distantsyne_navchannya/hudojnya_lteratura/46944_P46944_2405181652102.jpg

Бесіда та завдання за змістом твору.


2. Почитайте дітям віршики про сім'ю, вивчіть один чи декілька напам'ять.

В. Гринько
Лічилка

Мама, тато, дід, бабуся —
Всіх назву, не помилюся.
Старший братик і сестричка —
В нас сімейка невеличка.
Не спиняйте, бо зіб’юся:
Мама, тато, дід, бабуся...
Старший брат, сестра і я —
Отака у нас сім’я.

В. Гринько
Мама

Ще в колисці немовля
Слово «мама» вимовля.
Найдорожче в світі слово
Так звучить у рідній мові:
«Мати, матінка, матуся!
Мама, мамочка, мамуся!...»
Називаю тебе я:
«Рідна ненечко моя!»

Є. Железняков
Рідний дім

Хай живе наш рідний дім!
Тепло й затишно у нім.
Тут і тато, тут і ненька,
І бабусенька рідненька,
І веселий наш дідусь
Крутить пишний русий вус.

О. Попов
Сім’я

І скажу вам залюбки,
Тато й мама — це батьки,
Я із братиком — їх діти.
Всі ми вмієм дружно жити.
Ну а разом ми — сім’я:
Тато, мама, братик, я.

3. Читання та обговорення вірша Г. Бойка «Вереда»

Мета. Вчити малят художньому аналізу віршованого тексту через конкретні запитання. Продовжувати знайомити малят з емоційно-чуттєвою сферою людини: засобами поезії розкрити поняття дитячої якості «вередування». Викликати у дітей відповідний емоційний настрій, допомогти їм відчути його через сприйняття вірша Г. Бойка «Вереда». Формувати у дітей вміння контролювати свої негативні емоції, намагатися утримуватися від капризів, сліз; прогнозувати наслідки своєї негарної поведінки. Розвивати навички самооцінки, висловлюючи судження щодо своїх якостей та вчинків, мислення, увагу, пам’ять. Виховувати розсудливість.

Дивитися діафільм "Вереда"


/Files/images/19_20/derenvska/distantsyne_navchannya/hudojnya_lteratura/1472884209_02.jpg

Запитання до тексту:

- Як ти думаєш, чому вірш називається "Вереда"?
- Яким був хлопчик із віршика?
- Як він виявляв свої капризи?
- Як ти думаєш, чи приємно було мамі і всім, хто був поруч, спілкуватися з таким вередуном?
Запропонуйте дитині пригадати, чи вона колись капризувала, що відчувала при цьому.
- Чи хотів би ти бути схожим на такого хлопчика? А дружити з таким хлопчиком чи дівчинкою?
- Кому буває погано від вередливих дітей? Від вередування дітей у дорослих і в самих вередунів починає боліти голова, псується настрій.

Запропонувати дитині подивитися у дзеркало та повередувати.
- Чи подобається тобі зараз твоє обличчя? Чому?
- А тепер посміхнись. Чи подобаєшся ти собі зараз?
- Щоб перемогти вередливість, маємо бути здоровими і веселими. Тоді в усіх буде гарний настрій.

5. Заучування напам’ять вірша М. Познанської «Правда ж, мамо, я великий»

Мета. Продовжувати знайомити дітей із програмовим літературно-художнім твором – віршем М. Познанської «Правда ж, мамо, я великий». Вчити уважно слухати текст, розуміти зміст твору, визначати героїв; співвідносити тему вірша з його назвою. Збагатити словник дієсловами під час д/впр «Додай слово». Стимулювати відповіді-міркування на поставлені запитання, вчити за допомогою дорослого визначати свої чесноти і вади (визначати, що їм вдається краще, що — гірше, а чого вони зовсім не вміють). Познайомити з новим поняттям «самостійність». Розвивати мовлення, мислення, пам’ять. Виховувати самостійність, бажання змінювати себе як особистість.

ХІД

1. Бесіда «Ми схожі, ми різні»
Запропонувати дитині розглянути фотографі дітей групи.
- Чи є у твоій групі діти з однаковими іменами? У кого з дітей волосся має однаковий колір? У кого схожий одяг? Які дітки однакові на зріст?

2. Виразне читання вірша дорослим

Правда ж, мамо, я великий?
Сам взуваю череeвики
Зашнуровую шнурочки.
Сам вбираюся в сорочку.
Сам лице і руки мию,
Сам зачісуватись вмію,
І не плачу я ніколи...

3. Запитання за змістом вірша
Чи подобається вам цей хлопчик? Чому? Чи можна його назвати самостійним?

Пояснити, що самостійною називають людину, яка багато вміє робити сама й не чекає, без потреби, допо­моги від інших.

Що ти умієш робити сам? Яку роботу ти виконуєш вдома? Чи любиш ти допомагати старшим? Як саме?

4. Повторне читання вірша з опорою на мнемотаблицю.

/Files/images/19_20/derenvska/distantsyne_navchannya/hudojnya_lteratura/Я великий.png

5. Читання окремо кожного рядка вірша. Дорослийг читає рядок, а дитина повторює його з опорою на мнемотаблицю.

6. Відтворення вірша. Дитина відтворює вірш з опорою на мнемотаблицю.

7. Дидактична вправа "Порівняй"

/Files/images/19_20/derenvska/distantsyne_navchannya/hudojnya_lteratura/сам.png

Порівняй малюнки в кожній парі. Назви головну відмінність між ними.

Пов’язане зображення

Розвиток мовлення

Дидактичні ігри та вправи

1. «Впізнай, хто це?»

Мета: вчити дітей розглядати сюжетну картинку, виділяти на ній окремі зображення, за питаннями дорослого знаходити і називати членів родини, вправляти в умінні ставити запитання за картиною.

Обладнання: сюжетний малюнок.

ХІД ГРИ

Перед дітьми розміщений сюжетний малюнок, на якому зображена родина. Дорослий ставить запитання і просить дітей відгадати, про якого члена сім’ї йдеться.

Наприклад:

— Хто несе пиріг?
— Хто допомагає мамі накривати на стіл?
— Хто грається кубиками?
— Хто в’яже шапочку?
— Хто читає газету?

Дитина, знаходить зображення відповідного члена родини та називає його. Відповідь вона повинна давати повним реченням.
Наприклад: - Хто несе пиріг? - Мама несе пиріг.

Гра повторюється тільки навпаки: дитина ставить запитання – дорослий відгадує.

Запропонуйте дитині дати усім членам родини імена та поширити речення
( - Мама Наташа несе пиріг)

Сюжетні малюнки до гри

1. /Files/images/19_20/derenvska/distantsyne_navchannya/rozvitok_movi/сім\'я.png

2. /Files/images/19_20/derenvska/distantsyne_navchannya/rozvitok_movi/Рисунок1.png

2. "Склади розповідь"

Мета. Учити доповнювати за смислом сюжетну розповідь дорослого. Формувати навички розповідання з опорою на картинку, поданий зразок і запитання.

ХІД

Запропонуйте дитині разом розповісти про те, що зображено на малюнку .

Скажіть: «Я починатиму, а ти продовжуй.

У маленькому будиночку живе велика і дружна… (сім’я). Це…(дорослий вказує на маму) мама. Вона несе на стіл… (пиріг). Скоро обід. Мамі допомагає... (донечка Софійка). Ось… (вказує на тата) тато. Він грається з маленьким … (синочком Сергійком кубиками). Це… (вказує на бабусю) бабуся. Вона… (в’яже шапочку) для Софійки. Це… (вказує на дідуся) дідусь. Він… (читає газету).

Ось яка гарна розповідь у нас вийшла! А зараз спробуй розповісти сам(а)».

3. "Хто який?"

Мета: збагачувати словник дітей прикметниками, удосконалювати вміння уважно слухати і давати відповіді на запитання.

Обладнання: м’яч.

Попередня робота: дорослий описує кожного з членів родини та розповідає, хто який. Наприклад: «Мама - молода, красива, добра, весела. Тато - великий, сильний, розумний і т.п.».

ХІД ГРИ

Дорослий ставить запитання (наприклад: «Тато який?») і кидає м’яч дитині. Дитина дає відповідь (наприклад: «Сильний!») і повертає м’яч дорослому.
Дорослий має слідкувати за тим, щоб дитина не повторювалась.

4. «Куди з ким іду»

Мета. Вживання іменників в орудному відмінку однини.

Обладнання: предметні картинки із зображенням членів сім’ї.

Хід

Дорослий починає речення, дитина вибирає картинку та закінчує речення.

• У дитсадок іду (з ким?) (З мамою.)
• У магазин іду (з ким?) (З бабусею.)
• У зоопарк іду (з ким?) (З татом.)
• На риболовлю йду (з ким?) (З дідусем.)
• На стадіон іду (з ким?) (З братом.)

5. «Скажи чий»

Мета. Вправляти в утворенні присвійних прикметників від іменників.

Хід

— У квартирі, де мешкає сім’я, можна побачити різні речі. Нумо разом визначимо, чиї вони.

Дорослий пропонує дитині утворити від іменників прикметники.

• Бабуся носить окуляри. Окуляри чиї? (Бабусині.)
• Матуся надягає спідницю. Спідниця чия? (Матусина.)
• Татко носить костюм. Костюм чий? (Татків.)
• Дідусь ходить на риболовлю з вудками. Вудки чиї? (Дідусеві.)
• Сестра малює фарбою. Фарба чия? (Сестрина.)
• Брат будує кубиками. Кубики чиї? (Братові.)

Варіант 2.

У коробку чи непрозору торбинку скласти різні речі усіх членів родини.
Гравці по черзі опускають руку в коробку, не дивлячись намагаються відгадати, який предмет дістають, називають його.
(Мамина помада, татків телефон, братова машинка…)

Пов’язане зображення

Математика

Дидактичні ігри та вправи

1. "Розфарбуй фігури"

Sayıları rengine göre boyama çalışması
2. "Порахуй та зафарбуй"

Warnai lingkaran sesuai angka yg tertera

3. "Що де знаходиться"

Пов’язане зображення

Ознайомлення з навколишнім світом

1. "Я і моя сім'я"

Мета. Формувати уявлення дітей про сім’ю. Підвести до розуміння того, що в сім’ї дитина народилася і живе. Уточнити уявлення про членів сім’ї; формувати розуміння взаємин між ними, їхні домашні обов’язки; закріплювати імена близьких: тата, мами, братів, сестер, своє ім’я, дідусів, бабусь; розвивати мислення, зв’язне мовлення, пам’ять; виховувати любов, повагу й уважне ставлення до членів своєї родини, бажання їм допомагати.

Завантажити презентацію ТУТ /Files/images/19_20/derenvska/distantsyne_navchannya/oznayomlennya_z_navkolishnm/Сімя, родина.jpg

Дидактичні ігри та вправи

1. «Хто я для кого?»

Мета. Уточнити уявлення про членів сім’ї; формувати розуміння взаємин між ними.

Хід

Дорослий починає речення, а дитина закінчує, добираючи потрібне слово.

• Для тата я син, а для дідуся… (онук).
• Для мами я донька, а для брата… (сестра).
• Для бабусі я онучка, а для матусі… (донька).
• Для брата я сестра, а для матусі… (донька).

Для гри можна використовувати предметні картинки із зображеннями членів родини.

2. Гра-імітація «Працьовита сім’я»

У нашій сім’ї працьовиті ми всі, (Стоять прямо, руки на поясі.)

Ось так ми витрушуємо килими. (Імітаційні рухи.)

Ось так ми збирали опеньки в гаю! (Присідають і вдають збирання грибів.)

Ось так підмітаємо хату свою! (Імітаційні рухи.)

Ось так ми покупки в сумках несемо! (Імітаційні рухи.)

Ось так подушки всі ми переб’ємо. (Змахують долоньками і нахиляють тулуб у сторони.)

А так ми навшпиньках будемо ходить,

Коли хтось в родині захоче спочить! (Обережна ходьба на носочках.)

3."Як росте дівчинка"

Грати

Пов’язане зображення

Зображувальна діяльність

Ліплення "Мій настій"

17 Idéias de como brincar com massinha de modelar #massinhademodelar #playdough #playdoughactivities #brinquedos #brincadeiras #atividadesinfantis

Пов’язане зображення

/Files/images/16-17_nr/Лютий 2016 2.png

Пов’язане зображення

січень

Пов’язане зображення

/Files/images/19_20/derenvska/vivchili_molodsha_grupa/Вивчили у листопаді.jpg/Files/images/19_20/derenvska/vivchili_molodsha_grupa/Вивчили у листопаді1.jpg/Files/images/19_20/derenvska/vivchili_molodsha_grupa/Вивчили у листопаді 2.jpg

Пов’язане зображення

/Files/images/19_20/derenvska/vivchili_molodsha_grupa/Вивчили у жовтні 1.jpg/Files/images/19_20/derenvska/vivchili_molodsha_grupa/Вивчили у жовтні 2.jpg

Пов’язане зображення

/Files/images/19_20/derenvska/vivchili_molodsha_grupa/Вивчили у вересні 1.jpg

/Files/images/19_20/derenvska/vivchili_molodsha_grupa/Вивчили у вересні 2.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 335

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.