Шановні батьки!
Пропонуємо Вам добірку завдань та ігор для Ваших діток.

Квіти

"Розсади квіти на квітники"
Розкладіть перед дитиною геометричні фігури: квадрат, круг, прямокутник та квітники відповідної форми. Запропонуйте дитині розкласти квіти на відповідний квітник (спочатку по одній, потім багато)
/Files/images/19_20/podobedova/cvety-3god5.jpg
"Склади квітку"
Розгляньте квітку та її будову (стебло, корінь, листя, квітка), кольори, пелюстки якої форми. Запропонуйте скласти квіти за зразком з геометричних фігур
/Files/images/19_20/podobedova/cvety-3god2.jpg
Малювання
Зафарбуй краплинки та серединки квітів
/Files/images/19_20/podobedova/cvety-3god3.jpg
"Намалюй стебло квточкам"
/Files/images/19_20/podobedova/cvety-3god.jpg

Комахи

Розкажіть діткам про комах: жучка сонечко, метелика, мурашку, бджілку. Розкажіть їм про частини тіла, кольори.
Метелик
Завдання: накрий всіх метеликів, знайди метелика не схожого на інших, знайди гусінь (розкажіть що метелик народжується з гусениці.
/Files/images/19_20/podobedova/знайди метелика іншого кольору.jpg
"Склади метелика"
/Files/images/19_20/podobedova/склади метелика.jpg
Назвіть фігури з яких склали метелика
"Гусінь перетворюється на метелика"
Підберіть метелика до гусениці за кольором
/Files/images/19_20/podobedova/кольорові метелики і гусінь.jpg
"Посади метелика за квіточку"
/Files/images/19_20/podobedova/babochka-ranniy-vozrast6.jpg
/Files/images/19_20/podobedova/посади метелика на квіточку.jpg
"Знайди місце мтетлику"
/Files/images/19_20/podobedova/збери метеликів колір величина.jpg
/Files/images/19_20/podobedova/збери метеликів.jpg
Малювання пальчиком
/Files/images/19_20/podobedova/малювання пальчиком метелик.jpg

Жук сонечко
"Посади комашку на пелюстку квітки"
/Files/images/19_20/podobedova/98007917_626068437977837_5943034401678950400_n.jpg
/Files/images/19_20/podobedova/97146514_626068444644503_398746013596123136_n.jpg
Дидактична вправа "Зверху - знизу"
Покладіть перед дитиную намальовану божу корівку, мурашку, коника стрибунця. Дайте дитині листочок і запропонуйте накривати за Вашою вказівкою цих комашок. Потім запропонуйте дитині виконувати інші вказівки:
- Божа корівка - зверху на листочку
- Мурашка внизу - під листочком, тощо
Дихальна вправа "Здуй листочок"
Запропонуйте дитині допомогти комашкам і здути листочки. Якщо дитина легко справляється запропонуйте здути листочок через коктейльну трубочку.
Забавлянка "Сонечко"
Сонечко, сонечко полети на небе -
Полетіли полетіли - на голівку сіли.
Сонечко сонечко, - полети на небо,
Полетіли, полетіли - на носик сіли.
Сонечко сонечко, - полети на небо
Полетіли, полетіли на животик сіли (тощо жіжку, ручку, вушко колінце)
Зображувальна діяльність "Жучок Сонечко"
Роздрукуйте запропонований шаблон або намалюйте самі та запропонуйте Вашій дитині зробити крапочки на спинці сонечка з пластиліну. Можна запропонувати намалювати фарбою пальчиком або за допомогою ватних паличок.
/Files/images/19_20/podobedova/bojya-korovka-2god.jpg
Мурашка
Розкажіть дітям про мурашо, що вони живуть в мурашнику, який будують самі. По можливості розгляньте під час прогулянки мурашник і мурашок.
Запропонуйте дітям зробити аплікацію мурашника використавши для цього заварку чаю.
/Files/images/19_20/podobedova/detsad-226364-1539012928.jpg

Гра на увагу "Знайди і заховай всіх мурашок"
Візьміть пробки пластикові від бутилок і запропонуйте дитиі заховати всіх мурашок
/Files/images/19_20/podobedova/Безымянный.png
Дидактична гра "Кольорові мурашки"
роздрукуйте шаблон та виріжте кружечки. Запропонуйте дитині накрити кожну мурашку кружечком відповідного кольору.
/Files/images/19_20/podobedova/1.png

Дидактична гра "Розклади жучків"
/Files/images/19_20/podobedova/NjGKXG3gpPU.jpg/Files/images/19_20/podobedova/-KQbBeiYKoc.jpg/Files/images/19_20/podobedova/7FdBJ4cVo-U.jpg/Files/images/19_20/podobedova/j7RJbbExxz0.jpg/Files/images/19_20/podobedova/tj5A5_N2Ov4.jpg/Files/images/19_20/podobedova/U3a-STJyao4.jpg /Files/images/19_20/podobedova/OCyiAInSMjE.jpg
Бджілка
Розкажіть дітям, що бджілка це комашка, яка живе у вулику ( це будинок, який для неї будують люди), а бджілка у вулик носить мед.
Запропонуйте дитині олівчиком провести доріжку до вулика.
/Files/images/19_20/podobedova/pchela-3god.jpg
Дидактична гра "подорож бджілки"
Намалюйте і виріжте дитині бджілку і запропонуйте їй виконати такі вказівки:
- посади бджілку на саму високу квіточку,
- на саму низеньку квіточку,
- на вулик,
- під грибочок, тощо
/Files/images/19_20/podobedova/pchela-3god2.jpg
Малювання "Мед в сотах"
Наповніть медом кожну соту - поставте пальчиком крапочку
/Files/images/19_20/podobedova/pchela-3god4.jpg

Зображувальна діяльність

Запропонуйте дітям розфарбувати квіточки різними кольорами, запитайте, який колір визиває радість, який, сум, тощо.
Наклейте з дітьми квітку з чотирьох пелюсток (можна різного кольору.

Ознайомлення з навколишнім світом

Розкажіть дітям про емоції радості, суму, страху, спробуйте їх відобразити за допомогою казки
"Жив у лісі ведмідь. Спав собі спокійно. Настала весна, і він проснувся голодний і незадоволений. Виліз з барлогу - загарчав, розсердився,нахмурився. Оглянувся - сонечко світить, травичка зеленіє, пташки співають. Посміхнувся ведмідь, зрадів весні, посміхнувся, забув про голод. Поруч лисичка пробігала, подивилася, здивувалася, посміхнулася, треба ж ведмідь проснувся. А недалеко зайчик під кущиком - почув шум, злякався, прижав вушка - завмер, - прислухався, що за шум? Виглянув із-за куща, а там ведмідь і лисичка. Зрадів він своїм друзям, І почали вони разом веселитися і гратися."

Сенсорика

Вчіть дітей розрізняти трикутник і прямокутник.
Запропонуйте діткам розкласти на дві тарілочки трикутники і прямокутники.
Запропонуйте дітям побудувати східці з трьох прямокутників різного розміру.

Запропонуйте дітям розкласти трикутники і прямокутники за кольорами : жовтий, червоний, синій, зеленй.

Розвиток мовлення

Пограйте з дітьми у гру "Поклич звірятко" з метою вчити утворювати кличну форму іменників
Котик - котику, зайчик- зайчику, корівка - корівко, тощо.

"Назви малятко маму й татка"
Кіт - кішка - ...кошеня
пес - собака - ...цуценя
півень - курка - ...курча
баран - вівця - ягня
цап - коза ... козеня
гусак - гуска - гусеня, тощо

«Великий малий» Підбір пестливих слів: мама - мамочка; олівець - олівчик, ваза - вазочка; кіт - котик, тощо

Прочитайте дітям віршики
Біжить зайчик дорогою,
Та й скаче.
Затуляється лапками
Та й плаче:
«Усі ж бо я та городи
Обійшов,
Ніде ж бо я капустинки
Не знайшов»

Діти, якийнастрій у зайчика? (сумний, невеселий.) Із чогоми бачимо, щозайчик невеселий,як вінповодиться?Покажіть. (Зайчик затуляється лапками і плаче.) Що ж засмутилотак вуханя?(Він не знайшов капустки.) Правильно. А для чогопотрібна зайчику капустка? А якщо зайчик непоїв, то залишився… Яким? Ось яка невесела історія. Чиможемо ми допомогти зайчику?

Гра "Навпаки"

Зайчик був сумним, а тепер він… ( радіє, сміється).
Зайчик бувголодним, а тепер він(ситий).
Зайчик зараз маленький, а колись він виростеі стане… (великим).
У зайчика хвостик короткий, а вушка … (довгі).

Гра "Добре чи погано"

Іринка зайшла до дитячого садочка і не привіталась це добре чи погано? Чому" що потрібно робити зайшовши в групу? Як можна привітатись?
- Хлопчик Андрійко попросив у свого друга кубики, він добре зробив чи погано? яке ввічливе слово він сказав?
Мишкові подарували машинку, а він не подякував? Що потрібно сказати.
Мама зав'язала шнурки синочку, він сказав дякую Які слова можна ще сказати? тощо

Художня література

Прочитайте з дітьми оповідання ,Вовк "Лінива Оленка"

ЛІНИВА ОЛЕНКА

Прийшла вранці Оленка в дитячий садок.
— Чого це ти не зачесана? — питає вихователька.
— Бабуня не встигла причесати,— каже Оленка.
— А черевички чого брудні?
— Дідусь не почистив.
— А ґудзика чого біля комірця немає?
— То вже я винна, сказала Оленка,— забула нагадати мамі, щоб пришила.

Проведіть бесіду

Як звали дівчинку?
— Куди Оленка прийшла вранці?
— Що запитала вихователька?
— Якою була відповідь дівчинки?
— Якою була провина дідуся?
— Що ще запитала вихователька в Оленки?
— Що відповіла дівчинка?
— Хто повинен доглядати за волоссям, чобітками дівчинки?

Поясніть дитині значення слів нечипура, бруднуля.
Розкажіть, що потрібно робити, щоб бути охайними, чепурними.

Пограйте в гру «Оленка та вихователька» (у парах). Вихователька запитує, а Оленка відповідає (відповідно до змісту оповідання).

/Files/images/17-18_nr/vasilenko/лютий.png

/Files/images/січень.png

/Files/images/грудень.png

/Files/images/17-18_nr/vasilenko/ВЕРЕСЕНЬ.png

/Files/images/14_nr/ranny_vk/Рисунок.jpg

/Files/images/15-16_nr/vasilenko/Листопад 2015.png

Кiлькiсть переглядiв: 402

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.